onsdag 14 mars 2012

Inflyttningspresenten

Den märkligaste present jag någonsin fått, alla kategorier.

Jag är inte bara förtjust i porslin, jag fyndar gärna vinyl också. Det är något speciellt med vinylskivor, inte bara knastret, omslagen är ofta mer intressanta än cd-omslagen. På gott och ont, som bl a går att beskåda på bloggen Katastrofala omslag. Hur som helst så får jag ofta gamla vinylskivor i present av vänner och familj, så jag måste få dela med mig av den fulaste jag någonsin fått. Nämligen denna box med James Last, mannen vars plattor återfinns på vilken loppis som helst nära dig! Boxen innehåller 6 LP-skivor med hans bästa (?) hissmusiktolkningar av 60- och 70-talets popmusik. Och lyckligtvis har varje skiva samma snygga bild fast i olika färgnyanser. En vinnare på varje party!

(Så nästa gång du ska på bjudning, skippa buketten och ta med en James istället)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar