fredag 27 januari 2012

Bloggpaus

Som ni kanske märkt så har jag pausat igen, inte helt frivilligt dock. Meningen var att vi skulle få tillökning i familjen i slutet av februari, men han beslutade sig för att tidigarelägga ankomsten med två månader (en s.k. mellandagsöverraskning), så nu har vi bott på sjukhuset i fyra veckor och ska väl fortsätta med det i åtminstone en-två veckor till. Allt har gått bra trots att han var liten, tack och lov.

Nu längtar jag hem, och efter våren och nya loppisrundor!

4 kommentarer:

  1. Grattis till förskottet så att säga. Skönt att dett gått bra trots omständigheterna!

    Då ser jag fram mot nya uppdateringar fram mot våren, och gärna i massor i början av april när jag själv går hemma och väntar på förlossning, om den nu håller tiden. Ha det fint så länge!

    SvaraRadera
  2. Grattis - och skönt att höra att allt verkar gott bra även om det inte blev som planerat. :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag säger som dom andra, skönt att allt verkar ha gått bra trots allt.

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att det gick bra! Jag vet hur det kan vara, vi råkade ut för samma sak när vår yngsta kom, det gick också bra som tur var!

    SvaraRadera