tisdag 5 juni 2012

Långledig

Spisa Ribb och Lotus Gul
Wohoo, två månaders ledighet från internet! Nästan i alla fall...jag har faktiskt mest hängt på Pinterest, där krävs minimalt med ansträngning för att få maximalt med inspiration och herr bebis tillåter inga långa stunder med något annat än honom. Funderar på att lägga ner bloggandet eftersom jag helt enkelt inte har tid, men jag hänger kvar ett tag till och ser om det funkar. Det är ju trots allt ganska roligt! Jag ränner ju fortfarande loppisar även om det inte blir lika ofta nu för tiden. Så, här är några av de saker jag fyndat de senaste veckorna...


En stringhylla med vita gavlar och tre hyllplan för 100 pix!
Ytterfoder från Bo Fajans
Söt kryddburk, ursprung okänt

Stringhyllan ska vara på barnrummet, som vi ska börja renovera nu till helgen. Jag misstänker att jag inte kommer att uppdatera bloggen så frekvent framöver på grund av detta, men man vet ju aldrig. Jag hoppas få tid och inspiration i sommar...

2 kommentarer:

  1. Du kan väl blogga när den lilla tiden finns...snälla sluta inte...
    Ser att vi hittat likadana ytterfoder från Bo fajans...fast min var vagt märkt.

    SvaraRadera
  2. En Stringhylla för en hundring var inte dåligt! Och fint ytterfoder med!
    Tycker att du kan låta bloggen ligga kvar och uppdatera när lusten infinner sig. Lite då och då gör du sker toppenfina fynd som du vill visa upp eller kanske något som du undrar över. Du måste absolut inte blogga ofta och regelbundet för att vi ska fortsätta följa dig. :)

    SvaraRadera