fredag 16 september 2011

Långa pauser och jakt på ny kamera...

Ja herregud, nu får jag skämmas! Livet hamnade som i vägen för det här med bloggandet. Och dessutom har jag ett annat problem – min kamera har gått sönder :( Så det är lite svårt att fota senaste fynden och alla roliga bloggutmaningar som cirkulerar. Jag har ingen större lust att rita av grejerna och scanna det på jobbet...tror nog inte att någon skulle vilja se det heller ;)

Ett fynd från i somras; En oval eldorado-skål av Wilhelm Kåge för Gustavsberg

Jag har i alla fall påbörjat broderandet som jag så stort skulle göra i somras, och tapeterna till vardagsrummet har anlänt – men de har inte kommit upp ännu. Konstigt, jag som trodde att det ingick i priset att de skulle klättra upp själva? Vi hoppas hinna tapetsera nästa helg åtminstone, och tills dess kanske jag äntligen hittat en kamera jag vill ha. För jag kan ju inte köpa vad som helst, men jag har inte råd med en systemkamera just nu så det blir något enklare. Tills vidare. Jag vägrar att fota med min iphone, den har verkligen ingen vidare kamera, så detta inlägg får i brist på aktuell bild, en bild från i somras som jag inte visat. Ett traderafynd! Det passar utmärkt som kakfat, bullfat, fruktfat och till all möjlig matuppläggning. Fast helst inte samtidigt...

Trevlig helg på er, jag ska försöka fixa en kamera i helgen så jag kan uppdatera bloggen lite mer frekvent...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar