tisdag 8 november 2011

Äntligen!

Jag har tidigare skrivit om Wirklich Liebling, ett smyckesföretag som två vänner driver. Nu har de äntligen skaffat sig en webbutik där man för tillfället kan köpa gökur att ha runt halsen! Jag har även specialbeställt ett smycke till min dotter, som är inne i en goth/vampyr/emo-period trots sin ringa ålder (10 år), som ser ut så här:


Har precis fått packa ner alla hennes loppisfyndade porslinshundar för de är lite för gulliga för en tuff brud i sina bästa år. Jag hoppas dock att hon hittar andra loppisfynd att intressera sig för, annars blir det svårt att motivera henne att följa med mamma på loppisäventyr i framtiden. Eller så får hon vara barnvakt ;)

Jag har fortfarande inte införskaffat mig en ny kamera, men det börjar väl dra ihop sig för det. Vi vet ungefär vad vi vill ha, sen får vi väl se hur det blir. Vi är två av de veligaste människor jag känner. Så nu håller jag tummarna för att vi slipper fler utgifter i form av datorer, vitvaror och bilar som helt plötsligt slutar att fungera. Det har varit liiiite väl mycket av sånt den här hösten, men det finns värre saker här i världen...jag får njuta av andras bilder så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar