måndag 13 juni 2011

Tillbaks utan fynd...

Nej, jag hittade inga loppmarknader på Kreta. Men det fanns gott om fina stenar, så jag tog med mig några hem. Lite knasigt kanske, men jag gillar faktiskt stenar och de är gratis! Så istället för att jaga runt på loppisar strosade jag runt på olika stränder och stirrade på stenar (jag och de tyska tanterna). Det kombinerat med snorkling ger tydligen resultatet "plågsamt röd nacke", så nu har jag en riktigt snygg bonnbränna ;)

Jag hoppas dock på att hinna iväg och loppa lite i morgon, för på onsdag ska vi ta en roadtrip ner till Öland för att fira en student. Den lilla bilresan är bara på sisådär 100 mil, och jag misstänker att jag kommer att passera ett antal loppisar på vägen ner som jag inte har tid att gå in på. Däremot tänkte jag åka runt lite på Öland och i Kalmar, så är det någon som har tips på bra loppisar i området så tar jag tacksamt emot tips!

Ikväll ska jag ägna mig åt att läsa alla blogginlägg jag missat när jag varit borta...det ska bli supernajs :)

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Det är skönt med avbrott i vardagen.

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det var en härlig vecka :)

    SvaraRadera