fredag 22 april 2011

Påsk i hyllan

I dag ska jag fira den långa fredagen med trädgårdsarbete, jag misstänker nämligen att det finns en rabatt att upptäcka där under täcket av ruttna gamla löv. En annan spännande upptäckt jag gjort är en rulle hyllremsa med påskmotiv som jag tydligen gömt i en gammal burk. Jag gillar verkligen hyllremsor, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha dem till om de ändå inte syns? Att ha köksluckorna på vid gavel för att skylta remsor känns lite bökigt. Tar tacksamt emot tips på vad det finns för andra kreativa användningsområden för dessa små konstverk!

Kanske inte den mest genomtänkta påskdekorationen, men ibland orkar man inte anstränga sig...


Glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Vilken söt hyllremsa! Gillar särskilt katterna. Och jag tycker att den gjorde sig bra där du ställt den, som ett litet stilleben. Hade gärna sett en bild på hela Stringhyllan! :) Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog fixa en bild på hela den fullproppade stringhyllan framöver ;)

    Glad påsk!

    SvaraRadera