måndag 4 april 2011

Äntligen sjuk!

Det har gått lite trögt med bloggandet på sistone, sån tur då att jag blivit sjuk och kan ägna mig åt annat än jobb och familj. Eftersom jag är lite trött och slö för tillfället så tänkte jag bara slänga upp ett par bilder på mina senaste fynd. Jojo, idag är jag en riktig latoxe.



 
Ett fräsigt gardinpar från en frikyrklig loppis. Billigt!


Två grå Rosmarin, på tradera. Dyrt!


Gurkfat, Stig Lindberg, Gustavsberg. Helt ok pris....

...och så min favorit-Siv! Stort uppläggningsfat, har ett sen förut men det är tyvärr ganska kantstött. Helt ok pris för denna (tradera), men det verkar som om det är fler än jag som samlar på den här. 

Nej, nu ska jag återgå till att nysa, snörvla, dricka te och tycka synd om mig själv. Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar